Bestellen, wijzigen of annuleren

Wanneer u wilt bestellen, kunt u bij ons direct uw gegevens invullen. Een account aanmaken en/of wachtwoord kiezen is dus niet nodig. Heeft u vragen over het bestellen op de webwinkel? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bent u op zoek naar een product dat niet in onze webwinkel staat?
In 99% van de gevallen kunnen wij u dit product als nog leveren! Het enige wat u hoeft te doen is ons even te mailen, dan kijken wij gelijk wat wij voor u kunnen betekenen.

U kunt alle producten van Rumeyza direct online via de webwinkel bestellen.

– Druk bij het gewenste product op de knop ‘bestellen’.
– Het product wordt vervolgens toegevoegd aan uw winkelmandje.
– U kunt doorgaan met winkelen als u meerdere producten wilt bestellen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u rechtsboven op de winkelmandje en vervolgens op de knop ‘afrekenen’. In de daaropvolgende schermen kunt u uw factuurgegevens invullen en kiezen voor een betaalmiddel. Heeft u vragen over het bestellen op de webwinkel, stuur ons dan een e-mail.

Zodra de product(en) zijn ontvangen, gecontroleerd en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

De verzendkosten van de oorspronkelijke zending + € 17,50 administratie- en afhandelingskosten worden niet teruggestort tenzij anders is overeengekomen.

Terugbetaling zakelijke bestellingen
Bij annulering word 35% van het oorspronkelijke ordersom (inclusief kosten van vervoer/verzending), met een minimum van € 50,- in rekening gebracht.
Vertraagde retourzending
Er zijn vertragingen opgetreden die in verband staan met de ontvangst van geretourneerde pakketten. Het kan zijn dat er vertragingen plaatsvindt bij het terugbetalen van je bestelling. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat deze vertraging zo kort mogelijk is.
Als u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw gegevens op te slaan. Zo kunt u volgende keren eenvoudig aan de hand van uw e-mailadres en een door u gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site.

Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.

Als u de volgende stappen doorloopt kun u vrijwel direct weer winkelen op onze site:

– Klik rechtsboven op “Mijn account”
– Klik op “wachtwoord vergeten”

Vul in het verschenen veld het bij ons bekende gebruikersnaam of e-mailadres in in en klik op de button “Wachtwoord opnieuw instellen”. Binnen enkele minuten ontvangt u een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Het kan gebeuren dat u al vrij snel spijt krijgt van uw bestelling. Hoe jammer wij dat ook vinden, maar dat is natuurlijk mogelijk. U kunt uw bestelling zelf niet annuleren, neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag.

Wanneer uw bestelling ons magazijn al verlaten heeft, dan kunnen we deze niet meer terughalen. U kunt uw bestelling dan nog wel weigeren aan de deur of retourneren na ontvangst.

Of u nu een bestelling plaatst met of zonder account, u krijgt altijd een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten, het totaalbedrag en uw factuur- en adresgegevens. Wanneer u deze e-mail heeft ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden. Het kan een aantal minuten duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Heeft u deze niet ontvangen, controleer dan even de ongewenste e-mail in uw e-mailbox.
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn, zodat u zo snel mogelijk van uw ventilatie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen we deze nog wijzigen.

Heb je een bestelling geplaatst die buiten de reguliere pakketdienst wordt geleverd? Dan is er een kans dat wij de bestelling nog kunnen wijzigen. Dit geldt bijvoorbeeld voor bestellingen met afwijkende afmetingen en gewicht. Wij kijken dit graag voor je na, neem contact op met onze klantenservice.

Bent u iets vergeten te bestellen? Plaats dan gemakkelijk een nieuwe bestelling via onze webwinkel.

De status van uw bestelling kunt u eenvoudig controleren in “Mijn account“. Zodra de status van uw bestelling verandert is naar “afgerond” dan hebben wij uw pakket ingepakt en is hij naar u onderweg.

U kunt het pakket dan nog wel weigeren aan de deur of retourneren na ontvangst.

Betalen

U kunt een betaling niet terugdraaien. Als u akkoord bent gegaan met de betaling is uw bestelling een feit. De betaling kan dan ook niet meer ongedaan worden gemaakt. U kunt wel uw bestelling weigeren bij de deur. De bezorger neemt uw bestelling dan weer mee terug. Zodra wij uw zending terug hebben, krijgt u hiervan per e-mail een bevestiging. Het aan u verschuldigde bedrag wordt door ons uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.
Bij Rumeyza bent u verzekerd van een veilige online betaling. Rumeyza.be maakt namelijk gebruik van de diensten van Mollie die u een veilige betaalomgeving garanderen. Mollie handelt voor ruim 70.000 webwinkels online betalingen af bij binnenlandse- en buitenlandse financiële instellingen.


Apple Pay
Betalen met je Apple device.
 


Bancontact
De meest gebruikte betaalmethode van België.
 

Belfius betaalknop
De betaalmethode voor 1 miljoen Belfiusklanten.
 

Cadeaukaarten
Tegoedkaarten waarop de gever een bedrag kan laden.
 

Cartes Bancaires
De meestgebruikte online betaalmethode in Frankrijk.
 

Creditcard
Accepteer betalingen van klanten uit de hele wereld.
 

EPS
De meestgebruikte online betaalmethode in Oostenrijk.
 

Giropay
Één van de meest gebruikte betaalmethodes in Duitsland.
 

IDeal
De meestgebruikte online betaalmethode in Nederland.
 

ING Home’Pay
Betaalmethode voor de ruim 2,5 miljoen Belgische klanten van de ING.
 

KBC-betaalknop
De betaalmethode voor de grootste consumentenbank in België.
 

Klarna: Achteraf betalen
Makkelijk achteraf betalen.
 

Klarna: Gespreid betalen
Makkelijk gespreid betalen.
 

PayPal
Online wallet met 184 miljoen actieve gebruikers wereldwijd.
 

Paysafecard
De online prepaid betaalmethode beschikbaar in 43 landen.
 

Postepay
De meestgebruikte online betaalmethode in Italië.
 

Przelewy24
De meest gebruikte betaalmethode van Polen.
 

SEPA-incasso
Collect recurring payments from over 34 European countries.
 

SEPA-overboeking
Beschikbaar voor consumenten uit 34 landen.
 

SOFORT banking
Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen.
 
Alle in onze webwinkel getoonde prijzen zijn exclusief BTW.

Bezorgen, ontvangen en ophalen

Vervelend om te horen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Is het toevallig bij de buren bezorgd? In het geval dat de track & trace aangeeft dat het pakket is bezorgd maar je hebt het niet ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
Nee, het is tot op heden nog niet mogelijk om de bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Het is niet mogelijk om uw bestelling op te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen en deze hebben geen afhaalbalie. Wij bezorgen binnen België en Nederland op iedere gewenste locatie.
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we je bezorgadres nog aanpassen. Indien dit niet meer mogelijk is, omdat je bestelling reeds verzonden is, kunt u online nieuwe bezorginstructies aan onze vervoerder doorgeven. Dit is pas mogelijk als de chauffeur bij u aan de deur is geweest.
Bij ontvangst adviseren wij je het product te controleren. Rumeyza werkt zorgvuldig, maar toch kan het gebeuren dat je een ander product ontvangt dan je hebt besteld of dat het product beschadigd is. Is dat zo, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Palletleveringen geschieden alleen op de begane grond, tot 1 meter achter de eerste deur.

Op het moment dat de bezorglocatie niet voldoende mogelijkheden biedt om een pallet naar binnen te rijden met een palletwagen (of er zijn geen mensen aanwezig voor hulp), dan wordt in principe een nieuwe afspraak gemaakt op kosten van de ontvanger.

Ook wij willen graag dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Het inplannen en klaarmaken kost echter wat tijd. Zijn alle producten voorradig en bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling binnen één a twee werkdagen bezorgd.

Sommige producten hebben een langere levertijd. Bijvoorbeeld omdat ze niet op voorraad zijn of omdat ze rechtstreeks door de leverancier bij je worden thuisbezorgd. Bij elk product staat wat de levertijd is. Als je meerdere producten bestelt, bepaalt het product met de langste levertijd wanneer jouw totale bestelling wordt bezorgd.

Voor bestellingen binnen België en Nederland gelden de volgende regels. Bestelt en betaalt u op maandag t/m donderdag vóór 15.00 uur dan wordt uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag verstuurd.

Heb je een afleveradres buiten België of Nederland? Dan is je bestelling langer onderweg.

De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u op dat moment niet thuis? Dan probeert hij uw bestelling bij de buren te bezorgen, de chauffeur laat een kaart voor u achter met informatie over waar uw bestelling zich bevindt.

Facturen

Vraag een kopiefactuur aan ‘per e-mail‘. Vermeld hierbij het factuurnummer. Je ontvangt de factuur in pdf-formaat op het opgegeven e-mailadres.

Kortingscodes

Waarschijnlijk pas je de code toe op een product die al is afgeprijsd. Een kortingscode kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Kortingscodes kunnen worden toegepast op producten die nog niet in prijs zijn verlaagd.

Ruilen en retourneren

– Stuur ons een retourverzoek via het formulier en vul deze zo compleet mogelijk in.
– Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 5 werkdagen beoordeeld en ontvangt u via e-mail uitleg hoe u het product kunt retour zenden naar het door ons opgegeven adres.
– Voeg altijd een kopie pakbon of factuur toe zodat we weten van wie de retourzending is.
Het makkelijkste manier van ruilen is een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webwinkel en de huidige product(en) aan ons te retourneren via het formulier.

Nieuwe bestelling plaatsen
– Druk bij het gewenste product op de knop ‘bestellen’.
– Het product wordt vervolgens toegevoegd aan uw winkelmandje.
– U kunt doorgaan met winkelen als u meerdere producten wilt bestellen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u rechtsboven op de winkelmandje en vervolgens op de knop ‘afrekenen’. In de daaropvolgende schermen kunt u uw factuurgegevens invullen en kiezen voor een betaalmiddel. Heeft u vragen over het bestellen op de webwinkel, stuur ons dan een e-mail.

Huidige product retourneren
– Stuur ons een retourverzoek via het formulier en vul deze zo compleet mogelijk in.
– Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 5 werkdagen beoordeeld en ontvangt u via e-mail uitleg hoe u het product kunt retour zenden naar het door ons opgegeven adres.
– Voeg altijd een kopie pakbon of factuur toe zodat we weten van wie de retourzending is.

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. Zodra je retour bij ons is verwerkt houden we je op de hoogte via e-mail.
Zodra de product(en) zijn ontvangen, gecontroleerd en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

De verzendkosten van de oorspronkelijke zending + € 17,50 administratie- en afhandelingskosten worden niet teruggestort tenzij anders is overeengekomen.

Terugbetaling zakelijke bestellingen
Bij retournering word 35% van het oorspronkelijke ordersom (inclusief kosten van vervoer/verzending), met een minimum van € 75,- in rekening gebracht.
Vertraagde retourzending
Er zijn vertragingen opgetreden die in verband staan met de ontvangst van geretourneerde pakketten. Het kan zijn dat er vertragingen plaatsvindt bij het terugbetalen van je bestelling. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat deze vertraging zo kort mogelijk is.
Zodra je retourzending door ons ontvangen, gecontroleerd en verwerkt is houden we je op de hoogte via e-mail. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.
Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.
Een besteld product kan in sommige gevallen geretourneerd worden, indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. Deze wet is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Bij zakelijke bestellingen kan hier geen beroep op worden gedaan. Het te retourneren product moet in de originele verpakking worden geretourneerd.

U kunt uw product niet retourneren indien ze:
– Beschadigd zijn.
– Gebruikt zijn of de beschermfolie verwijderd is.
– Op het moment van terugname niet meer tot het assortiment van Rumeyza behoren.
– Speciaal voor u zijn besteld.
– Speciaal voor u zijn gemaakt.

De kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen.

U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van uw aankoop. Het retourneren van een aankoop valt onder uw eigen verantwoordelijkheid. Rumeyza kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.

Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw product tijdens je retourproces.
– De retourzending moet zijn voorzien van het order- of factuurnummer van de bestelling.
– De retourzending dient te worden verstuurd naar het door ons opgegeven adres in de e-mail volgens uitleg.
– Het te retourneren product dient binnen 7 dagen na aanmelding van de retour op het door ons opgegeven retoursadres ontvangen te zijn.

Heb je nog meer vragen?

We helpen je graag. Onze klantenservice is dag en nacht open.